jueves, 19 de abril de 2012

COMUNICACION

Cuántas cosas nos permite un ordenador. Conectado a internet. En un momento tenemos acceso a tanta información...herbarios, mapas topográficos, meteorología...

Es una excelente herramienta de trabajo. Pero también de conocimiento, de establecer contacto.

Una persona, una pantalla. Pero detrás de la pantalla, otra persona.

Personas. Comunicación. Tan sencillo. Tan difícil.

Una de las terminales del Cerebro, en el telecentro de La Palma d´Ebre. Bendito lugar...

-Tú el herbario virtual lo tienes acribillaíco...

-No me hables, que se me desprenden las retinas ya...

6 comentarios:

Neus dijo...

¿que tal María...??
La teva entrada m'ha fet pensar en quan a les cases, només teniem 56 Kb de velocitat, o sigui una banda estreta estretísima, i no gaires possibilitats de que això millorés...tu no ho has viscut aixó aquí...t'asseguro que era per desesperar-se. Per sort, encara que va costar, i molt, ja ho tenim superat...
Apa, fins un altre día. Salutacions...!!
¿que tal avui el ventet dels ......??

Robin dijo...

Hola Neus, pensa que jo només tinc internet des de fa dos anys...sóc novata total.
Bé, el ventet dels collons aquí, com que ja estem acostumats- perquè hi ha dies que al poble no fa ni gota, i aquí sembla "Cumbres borrascosas"- doncs no ens destorba ja. Això sí, aquesta tarda hi han anat unes nuvolades cap al poble...espero que no hagi passat res de pedra...

Eulàlia dijo...

Hola noies!!! jajjajaj Neus....que ara el vostre internet es com el ferrary de la comunicacio!!jejejjeje Jo pensaba encara mes enrrera ,cuan anaba a cal Ferreret a trucar per telefono a la meva mare ......cuant temps a pasat.....
i ara el super mega telecentre ,que jo sapigui a Castellar no ni ha!!! jo fa que tinc inetrnet uns 15 anys....juer si que he recorregut km de xarxa......jejejjeje

Robin dijo...

Quan jo tenia 15 anys o així, a Castellar de N´Hug,que anavem de vacances a l´agost, hi havia la centralete de telèfon i només funcionava unes hores a la tarda...per parlar amb Urbanilandia, conferència, amb operadora i aquells pius que s´enganxaven a uns foradets...

Eulàlia dijo...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! i m'en recordo que se sentia llunyyy la veu i a vegades no es podia parlar.......el que no se jo si al fianl poder sera masa comunicació...o masa tecnologia ....on queda el misteri......

Robin dijo...

Eulalia...te aseguro...que misterios...haberlos hailos...